Märgis “Matkajasõbralik” on hea viis anda matkajatele (sihtgupile) teada, et nad on piirkonnas või ettevõttes oodatud külalised.

Märgis “Matkajasõbralik” on hea viis anda matkajatele (sihtgupile) teada, et nad on piirkonnas või ettevõttes oodatud külalised.
Läti ja Eesti metsasemaid alasid läbiv matkarada on osa Euroopa kaugmatkarajast E11 (European Long Distance Path E11).
Läti ja Eesti lääneranniku matkarada on osa Euroopa kaugmatkarajast E9 (European Long Distance Path E9).
EHE märgisega tunnustatakse loodussõbralikke ja keskkonnasäästlikke maapiirkonnas pakutavaid turismitooteid ja -teenuseid.
Liivimaa Maitsed võrgustiku eesmärk on toidupärimusel põhineva turismitoote loomine ja turundamine.
Eesti Toidutee ühine väärtus on, et pakutav toit oleks värske, maitsev, kohalikust toorainest ning kohapeal valmistatud.
Eesti Saunatee missiooniks on Eesti saunakultuuri edendamine ja hoidmine nii, et ka meie järeltulevad põlved oskaksid hinnata sauna ja väärtustada saunatavasid.
Kolme riigi (Soome, Eesti, Läti) maaturismi toodete- ja teenustepakettide disainimine Jaapani turule.
Augmenteeritud reaalsuse (ing.k. augmented reality) abil rikastame turismisektoris tooteid ja teenuseid.
Läänemere Toidutee loodi 10 Läänemere äärse riigi koostöös. Ühistegevused jätkuvad projektis "Baltic Sea Food"
Culinary Heritage (Kohalik toidupärand) kaubamärk põhineb kahel sambal: toidutraditsioonid ja kohalik toit.